Monday 9 July 2012

Projek Solar Cooking !

    salam , aiy semua ! sehat dop ? hope sehat yerk , aku sehat jewk ..
nax tau dop minggu lepas kan aku masuk projek solar cooking , seronok gax wehhh , first time uhhh , aku berpasangan dengan my love iaitu tasha ome ! nie pun aku saje saje masuk jewk sebab nax carik pengalam n nax kumpol sijil lohhh , taun nie kan last , mase nie laa nax kutip sijil nye , hewhew  ~

   okay nax tgok tax kiteorang buat projek nie , hmm gamba ? ouh harus laa ade sehhh , kiteorang kan giler bergamba , ooyeahhh ! hehe ~
     


hmm yang nie aku , tengah buat mende nie laa .


 

yang nie pjah ngn tasha , buat same2 , seronok !



nie gamba lepas daa siap buat , ape lagik sempat laa kiteorang bergamba , hewhew <3




nie laa hasil nye , winx winx ~


    hmm tuu jewk laa cite untuk hari nie , nax balik hostel dulu , kbye <3




No comments:

Post a Comment